قیمت زعفران در عربستان

قیمت زعفران در عربستان

زعفران با عطر و رنگ فوق العاده اش از زمانهای قدیم در غذاها و فرهنگ عربی جا باز کرده است. عربستان کشور بزرگ و پهناوری است که مردمانش به خوبی از خواص این ادویه ارزشمند آگاه هستند و سعی می کنند تا از این ادویه ارزشمند به مدل های مختلف استفاده کنند، بنابراین قیمت زعفران در عربستان سعودی برای خیلی از عربستانی هایی که با این ادویه فوق العاده سروکار دارند، می تواند مهم باشد. ما قیمت زعفران در کشورهای مختلف را بررسی کرده ایم و در این قسمت قصد داریم تا مفصل تر از همیشه درباره قیمت زعفران در عربستان صحبت کنیم.

زعفران مناسب در عربستان

زعفران، ادویه ای است که خواص درمانی فوق العاده ای دارد. وجود زعفران در دستور پخت غذاها و نوشیدنی های عربی باعث شده تا مردمان عرب به حد مناسبی از خواص زعفران بهره مند شوند. از آنجایی که عربستان بیشتر مصرف داخلی زعفران را دارد، زعفران هایی را استفاده می کنند که برای مصرف اشپزی مناسب تر باشد. به همین دلیل است که زعفران های نگین و سرگل در عربستان معمولا بیشتر استفاده می شود.

بعد از زعفران های نگین و سرگل، زعفران های پوشال و دسته از دیگر زعفران هایی هستند که در عربستان مورد توجه مردم قرار گرفته است.

قیمت زعفران در عربستان سعودی

قیمت زعفران در ۶ کشور مطرح عربی (امارات، بحرین، قطر، کویت، عربستان سعودی و عمان) تفاوت خیلی خاصی با یک دیگر ندارند. زیرا ارتباطات بین گمرک های شش کشور مطرح عربی باعث شده تا شرایط ارسال کالا بین این گمرکات راحت تر باشد و تاجران هر کدام از این کشورها بتوانند محصولاتشان را با کمترین هزینه به کشورهای عربی دیگر بفرستند

اما اگر بخواهیم برای قیمت زعفران در عربستان عددهایی را تعیین کنیم، می توانیم بگوییم که قیمت زعفران در عربستان سعودی از گرمی 2 ریال عربستانی شروع می شود و به حتی گرمی 3.5 ریال هم می رسد. (هر ریال عربستان امروز 8 اردیبهشت ماه 7770 تومان است)

به دلیل مصرف بالای زعفران، یکی از اقداماتی که برای پایین تر اوردن قیمت زعفران در عربستان انجام شده است، بسته بندی های زعفران در مقدارهای بیشتری است (مثل بسته های ۵۰ و ۱۰۰ گرمی). در این حالت ها، از انجایی که شما مقدار بیشتری زعفران می خرید، قیمت تمام شده هر گرم کمتر می شود.

خرید و فروش عمده زعفران در عربستان سعودی

عربستان سعودی در کنار مصرف بالای زعفرانی که دارد، در سال های اخیر سعی کرده تا زعفران را به کشورهای مختلف هم ارسال کند. و برای این کار بیشتر زعفران عمده مورد نیاز دارد، فروش عمده و قیمت زعفران عمده هم به طور کلی از زعفران بسته بندی شده متفاوت است.

پارامترهای متفاوتی می تواند بر قیمت عمده فروشی زعفران تاثیر بگذارد. به همین دلیل است که بسیار سخت می توان برای قیمت عمده فروشی زعفران، عددی در نظر گرفت.

یکی از پارامترهایی که بر روی قیمت زعفران عمده تاثیر بالایی می گذارد، حجم سفارش است. حجم سفارش از نظر ما از مهم ترین پارامترهایی است که بر قیمت عمده فروشی تاثیر می گذارد. برای مثال زمانی که شما به جای یک کیلوگرم، ده کیلوگرم زعفران سفارش می دهید، طبیعتا هم در هزینه های حمل و نقل شما و هم در قیمت هر کیلو زعفران، صرفه جویی مناسبی اتفاق می افتد.

اگر قصد خرید زعفران بسته بندی شده و یا بدون بسته بندی را در مقدار های بالا دارید، می توانید با شماره ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما درخواست مشاوره رایگان کنید. کارشناسان ما پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping