قیمت یک مثقال زعفران تربت حیدریه

قیمت یک مثقال زعفران تربت حیدریه 98

تربت حیدریه به دلایل شرایط مناسب خاک و اب و هوایی توانسته است بیشترین میزان تولید زعفران را به خودش اختصاص دهد که باعث شده تا به این شهر، پایتخت زعفران جهان  بگویند. به دلیل همین تولید بالای زعفران، قیمت زعفران تربت حیدریه بسیار اهمیت دارد. ما برای قیمت یک مثقال زعفران تربت حیدریه (هر نوع از زعفران با کیفیت) یک کف قیمت تعریف می کنیم زیرا امکان دارد هر برندی (چه اینترنتی چه غیر اینترنتی) بر اساس دسترسی به نوع زعفران، نوع بسته بندی و قیمت تمام شده زعفرانش، قیمت گذاری متفاوتی را انجام دهد. ما در این قسمت قیمت تمام شده هر مثقال زعفران را لیست می کنیم‌. (یعنی قیمت یک مثقال زعفران با بسته بندی مناسب)

 زعفران دخترپیچ تربت حیدریه

این زعفران همان چیزی ا‌ست که کشاورز از سرِ زمین برداشت می‌کند. ویژگی‌ این محصول این است که قرمزی زعفران هنوز به ریشه‌ی سفیدش متصل است که با آن می‌توانید از اصالت این زعفران مطمئن شوید. 
شما می‌توانید شاخه‌های این زعفران را بسایید و مصرف کنید اما از آن‌جا که اصلِ رنگ‌دهی زعفران در بخش قرمز و اصل عطر و بوی آن در بخش سفید است، می‌توانید این دو بخش را از هم جدا کنید و اولی را برای غذا و دومی را برای چای و دمنوش استفاده کنید.

real saffron
زعفران دخترپیچ

کف قیمت یک مثقال زعفران دخترپیچ تربت حیدریه: ۴۱ هزار تومان

زعفران سرگل تربت حیدریه

زعفران سرگل از جدا کردن ریشه های سفید زعفران از قسمت های قرمز رنگ آن (سرگل زعفران) به دست می اید. زعفران سرگل همان چیزی است که معمولا در مغازه ها و فروشگاه ها به اسم زعفران می فروشند.

زعفران سرگل
زعفران سرگل

 

کف فیمت یک مثقال زعفران سرگل تربت حیدریه

این قیمت بسیار بستگی به نوع زعفران دارد. زیرا زعفران سرگل خودش به تنهایی به چند نوع دیگر تقسیم بندی می شود ولی معمولا قیمت یک مثقال زعفران سرگل با کیفیت خیلی خوب از۵۱ هزار تومان به بالاست.

زعفران نگین صادراتی

زعفران نگین صادراتی، زعفرانی است که برای صادرات استفاده می شود. طول این زعفران از زعفران سرگل بلندتر است و زیبایی بیشتری نسبت به زعفران سرگل دارد و بهترین نوع زعفران برای صادرات به حساب می اید. توصیه ما اینست که اگر قصد صادرات ندارید، از زعفران سرگل یا دخترپیچ استفاده کنید

negin saffron

 

کف قیمت یک مثقال زعفران نگین صادراتی: ۵۹ هزار تومان

ما به دلیل عرضه مستقیم زعفران کشاورزهای تربت حیدریه توانسته ایم تا قیمت های کمتری را برای مصرف مردم فراهم کنیم. شما می توانید به قسمت خرید زعفران سایت ما رفته و در آنجا با کشاورزها و جزییات محصول آنها بیشتر آشنا شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

3 comments

    سلام در مورد استاندارد های بین المللی و بهداشتی بای صادرات مطلبی نیست اگر محصول صادراتی هست پس لطفا بفرمایید
    متشکرم

    سلام .در مورد استاندارد های بین المللی و بهداشتی بای صادرات مطلبی نیست اگر محصول صادراتی هست پس لطفا بفرمایید
    متشکرم

      لطف دارید شما

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping