خرید زعفران صادراتی

خرید زعفران صادراتی

خرید زعفران صادراتی یکی از مهم ترین دغدقه های شرکت هایی است که صادرات زعفران انجام می دهند. زرشان، کشاورزهای زعفران را به مردم معرفی می کند از طرفی به دلیل داشتن مرکزهایی در دبی و دوسلدورف آلمان، می تواند صادرات و ارسال زعفران را هم انجام دهد تا تنها دغدقه مشتری هایش، پیدا کردن تقاضا و مشتری در کشور هدف باشد. در این قسمت بیشتر درباره نحوه خرید زعفران صادراتی و ویژگی زعفران صادراتی صحبت خواهیم کرد.

آشنایی بیشتر با زرشان

تربت حیدریه شهری است که بیشترین تولید زعفران را در ایران دارد و کیفیت زعفرانش به استناد زعفران هایی که ازمایش کردیم، فوق العاده است. در قسمت برگه آزمایش زعفران می توانید برگه آزمایش زعفران تربت را ببینید و با زعفران شهرهای دیگر مقایسه کنید. زرشان از تیمی اصالتا تربتی تشکیل شده که به راحتی توانستند با کشاورزهای آن منطقه همکاری کنند و زعفران آنها را از طریق سایت در اختیار مردم بگذارند.

در ادامه مسیر سعی کردیم تا خدمات ویژه ایی برای کسانی که قصد خرید زعفران صادراتی و انجام صادرات زعفران را دارند، مهیا کنیم. به همین دلیل بر روی حمل و نقل تمرکز کردیم وو تا الان که با شما صحبت می کنیم این توانایی را داریم که زعفران را به کشورهای مختلفی که مد نظر باشد ارسال کنیم. در بعضی از کشورها مثل المان و امارات به دلیل دفترهایی که در آنجا داریم، دست بازتری داریم و بیشتر می توانیم به صادرات زعفران مشتری هایمان کمک کنیم.

خرید زعفران از کشاورز

خرید زعفران صادراتی در زرشان

معمولا هر کسی که به دنبال خرید زعفران صادراتی است، به قیمت و کیفیت متناسب با آن توجه زیادی دارد. و طبیعتا یکی از سوالاتی که همیشه از ما پرسیده می شود، نحوه تضمین قیمت و کیفیت زعفران کشاورزهایمان در زرشان است.

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای تشخیص کیفیت زعفران وجود دارد که روش های خوبی هم به حساب می آیند. اما وقتی مقدار زعفرا بالا باشد، این روشها قدرت خودشان را از دست می دهند و نیاز به روشی محکتر، مستند تر و علمی تر برای تضمین کیفیت زعفران هستیم. آزمایش زعفران در آزمایشگاه های تشخیص کیفیت زعفران بهترین تضمینی است که می تواند در رابطه با زعفران انجام شود. کل زعفران کشاورزها در این آزمایشگاه ها انجام می شود و نهایتا مشخص می شود که قدرت رنگدهی آن چقدر است، عطر و بوی آن به چه میزان است، این زعفران امسالی است یا پارسالی و موارد دیگری که برای خریدار زعفران صادراتی مهم است، آزمایش می شود. در قسمت برگه آزمایش زعفران درباره هر کدام از این پارامترها توضیحات کامل داده ایم.

تضمین قیمت خرید زعفران صادراتی

در زرشان حدالامکان سعی شده تا واسطه های بازار زعفران کاملا حذف شوند. زیرا وجود هر واسطه اضافی به معنای بالاتر رفتن قیمت زعفران و افت کیفیت آنست. در زرشان، هر کشاورزی نسبت به زعفرانی که به خریدار تحویل می دهد، حس مسئولیت بالایی دارد. مدل قیمت گذاری زعفران در زرشان با دیگر جاها متفاوت است. قیمت گذاری زعفرانها در زشان بر اساس نتیجه برگه آزمایشش نهایتا تعیین می شود. یعنی اول زعفران آزمایش می شود، قدرت رنگدهی و بقیه شاخصهای مربوط به کیفیتش معلوم می شود و نهایتا بر اساس کیفیتی که دارد قیمت گذاری می شود. این مدل قیمت گذاری کمک می کند تا  خریدار زعفران صادراتی اندازه کیفیت زعفران هزینه بپردازد و نه بیشتر.

هر سوالی که درباره خرید زعفران صادراتی، روشهای حمل و نقل و یا قیمت های حدوی زعفرانها داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از آنها مشاوره بگیرید. در انتها می توانید مصاحبه مدیرعامل زرشان با شبکه نسیم و برنامه نسیم فناوری را در این قسمت ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping