قیمت زعفران در تربت حیدریه

قیمت روز زعفران تربت حیدریه

قیمت روز زعفران تربت حیدریه، از موضوعاتی است که برای بسیاری از افرادی که با زعفران سروکار دارند، اهمیت دارد. اهمیت این موضوع، ما را مجاب کرد تا در این قسمت، قیمت روز زعفران تربت حیدریه (قیمت انواع زعفران موجود در بازار) و قیمت گل زعفران تربت را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

تربت حیدریه، شهری واقع در۱۶۰ کیلومتری مشهد است که بیشترین مقدار تولید زعفران در ایران را داراست. از مجموع ۷۰ هزار هکتار زمین زعفران در استان خراسان رضوی ، ۸ هکتار آن (تقریبا ۱۲ درصد)، متعلق به تربت حیدریه است. 

میزان تولید زعفران تربت حیدریه در سال ۹۷ تقریبا ۳۴ تن زعفران بوده، که بیشترین میزان تولید زعفران در ایران و جهان است. و در سال ۹۸ تولید زعفران تربت حیدریه، به بالای ۴۰ تن رسید. به همین دلیل، قیمت روز زعفران تربت حیدریه مشهد، همیشه از اهمیت بالایی در بازار زعفران برخوردار است.

شما می توانید، قیمت هر گرم زعفران تربت حیدریه ۹۹ را از طریق سایت ما و این مطلب بررسی کنید. لطفا توجه کنید که قیمتهای اعلام شده، قیمت هر گرم زعفران به صورت فله و بدون بسته بندی است. بنابراین در صورت خرید زعفران در مقدار کم (کمتر از یک کیلوگرم) و بسته بندی مناسب تر، قیمت ها طبیعتا متفاوت خواهد بود. (در روزهای جمعه که بازار تعطیل است، قیمتهای روز پنجشنبه لحاظ می گردد)

قیمت روز زعفران تربت حیدریه ۹۸

قیمت هر گرم زعفران تربت حیدریه در تاریخ ۱ آبان ۹۹ (پنج شنبه)

قیمت روز زعفران ریشه:             500تا600تومان

قیمت روز زعفران دختر پیچ:        6800تا7000تومان

قیمت روز زعفران پوشال معمولی:  7500تا8000تومان

قیمت روز زعفران پوشال قلمدار:   8000تا8200تومان

قیمت روز زعفران شبه نگین:       8000تا9000تومان

قیمت روز زعفران نگین :     10000تا12000تومان

قیمت روز زعفران نگین صادراتی (سوپر نگین) : 12000تا14000تومان

قیمت  روز زعفران نگین صادراتی (سوپر تاپ) : 12000تا15000 تومان

معمولا قیمت زعفران در فصل برداشت به دلیل بالا بودن عرضه زعفران (مخصوصا زعفران تربت)، پایین ترین حد خودش را دارد. امیدوار هستیم که با گذشت زمان و باز شدن هرچه بیشتر صادرات زعفران، قیمت های زعفران واقعی تر و متعادل تر شود. چون واقعا این قیمت ها ضرر خالص به کشاورزهای زعفران ایرانی است و لا غیر.

زرشان، تنها سایتی است که در زمینه زعفران کشاورز تربت حیدریه، کار می کند. شما می توانید خلاصه مصاحبه ما با شبکه نسیم را از طریق ویدئو زیر ببینید و نظراتتان را درباره زرشان و زعفران تربت حیدریه با ما در میان بگذارید.

قیمت هایی که گفتیم، قیمت یک گرم زعفران به صورت خام و بدون بسته بندی در منطقه تربت حیدریه است. اگر به دنبال قیمت مثقالی زعفران هستید، قیمت هر مثقال زعفران با بسته بندی مناسب را می توانید در قسمت قیمت یک مثقال زعفران تربت حیدریه پیگیری کنید. و اگر قصد خرید زعفران به صورت عمده را دارید، در قسمت نحوه خرید زعفران عمده در تهران و یا خرید زعفران در مشهد، مفصل صحبت کردیم که می تواند شما را با زرشان و نحوه خرید عمده از ما بیشتر آشنا کند. 

خواص زعفران، یکی از دلایل اصلی بالا بودن قیمت زعفران در دنیاست. ما در زرشان این امکان را داریم تا شما را با این خواص فوق العاده آشنا کنیم و انواع زعفران کشاورز تربت حیدریه را در بسته بندی های شیک و زیبا، درب منزل به شما تحویل دهیم. ما همانجا زعفران را با ترازوی مخصوص، وزن کنیم. اگر وزن زعفران از مقداری که شما خریده بودید کمتر بود، زعفران را مرجوع کرده و پول خود را همان لحظه پس بگیرید.

برای اطلاع و پیگیری بیشتر قیمت روز زعفران میتوانید عضو کانال تلگرام ما شوید

تلگرام زرشان

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping