قیمت زعفران در کاشمر

قیمت روز زعفران کاشمر

kashmar city

قیمت روز زعفران کاشمر به دلیل تولید بالای زعفران در این شهر می تواند زندگی بسیاری از افراد (از خریدار زعفران گرفته تا کشاورز و خانواده کشاورزهای کاشمری) را تحت تاثیر قرار دهد. طبیعتا زمانی که قیمت پایین باشد، قیمت هر مثقال زعفران کاشمر، برای خریدار کم خواهد بود و اگر قیمت بالا برود فشار بیشتری بر مردم وارد خواهد شد. به طور کلی، دلایل مختلفی بر روی قیمت روز زعفران کاشمر و یا هر شهر دیگری تاثیر می گذارد‌ مثل میزان تولید زعفران آن شهر، کیفیت آب و هوای ان منطقه و موارد دیگر. ما در این قسمت قیمت روز زعفران کاشمر را به شما اطلاع می دهیم.

کاشمر کجاست

کاشمر در ۲۴۰ کیلومتری مشهد و ۸۰ کیلومتری تربت حیدریه قرار دارد. این شهر از لحاظ تولید زعفران، رتبه سوم را در بین شهر های استان خراسان رضوی دارد. تقریبا ۸ هزار هکتار زمین کشاورزی زعفران در کاشمر وجود دارد که باعث شده تا تولید زعفران کاشمر، عددی نزدیک به ۲۵ تن در سال باشد. به همین دلیل، قیمت روز زعفران کاشمر برای افرادی که در بازار زعفران فعالیت دارند بسیار مهم است. کاشمر محصولات برند و خوبی دارد که شاید به گوش شما خورده باشد، مثل فرش دستباف کاشمر و یا زعفران کاشمر. آب و هوا در کشاورزی زعفران، نقش مهمی را بازی می کند. 

زعفران کاشمر در مقایسه با تربت حیدریه

آب و هوا در کشاورزی زعفران، نقش مهمی را بازی می کند. کاشمر و تربت حیدریه با یکدیگر تقریبا ۸۰ کیلومتر فاصله دارند و شرایط آب و هوایی آنها به یکدیگر نزدیک است. به همین دلیل هم هست که در این قسمت، قیمت زعفران کاشمر را بررسی می کنیم و واقعیت اینست که قیمت زعفران در کاشمر در مقایسه با زعفران تربت حیدریه تفاوت چندانی ندارد. در مطالب بعدی درباره قیمت زعفران در شهرهای دیگر صحبت می کنیم تا شما بهتر بتوانید قیمت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید

قیمت روز زعفران کاشمر به ازای هر گرم

قیمت زعفران نگین اتویی:     ۱۲۰۰۰تا۱۴۰۰۰ تومان

قیمت روز زعفران نگین صادراتی:   ۱۰٠٠تا۱۲۰۰۰ تومان
قیمت روز زعفران نگين درجه يك:   ۹۰۰٠تا۱۰۰۰۰ تومان
قیمت روز زعفران شبه نگين:         ۸۰۰٠تا۹۰۰۰ تومان
قیمت روز زعفران پوشال قلمدار:     ۷۵٠٠تا۸۲۰٠ تومان
قیمت روز زعفران پوشال معمولي:   ۷۰٠٠تا۷۰٠٠ تومان
قیمت روز زعفران دسته يا دخترپيچ: ۶۵۰٠تا۷۰٠٠تومان

قیمت روز زعفران کاشمر

قیمتهایی که گفتیم، قیمت روز زعفران کاشمر به صورت فله و بدون بسته بندی در خود شهر کاشمر است. و طبیعتا نباید انتظار داشت که این قیمت ها با قیمت زعفران دارای بسته بندی شیک و زیبا در تهران، یکی باشد. شما می توانید قیمت مثقالی زعفران را در قسمت قیمت یک مثقال زعفران تربت حیدریه 98 پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping