قیمت زعفران در فرانسه

زعفران خواص فوق العاده ارزشمندی دارد، همین خواص بالای آن باعث شده تا کشورهای مختلفی برای سلامت مردمانشان از این ادویه جادویی استفاده کنند. قیمت زعفران در فرانسه برای افرادی که به سلامتی خودشان اهمیت می دهند و یا کسانی که قصد تجارت در فرانسه و کشورهای اروپایی دارند، اهمیت بالایی می تواند داشته باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این قسمت بیشتر از قبل، قیمت زعفران در این کشور عضو اتحادیه اروپا را بررسی کنیم.

زعفران در فرانسه

همانطور که گفتیم خواص دارویی و درمانی فوق العاده زعفران باعث شده تا بسیاری از کشورهایی که قبلا از این ادویه ارزشمند استفاده نمی کردند، به دنبال استفاده زعفران در کشورشان باشند.

زعفران گران قیمت ترین ادویه در دنیا به حساب می آید، عده ای بر این باور هستند که خواص دارویی بالای آن باعث بالا بودن قیمت آن شده است. به هر حال همین که زعفران قیمت بالایی دارد می تواند فرصت خوبی برای تاجران کشورهای مختلف باشد.

در بین کشورهای اروپایی، آلمان و فرانسه جزو کشورهایی هستند که سعی کرده اند اخیرا بیشتر از قبل در تجارت زعفران فعالیت کنند. تا از این طریق هم وضع سلامتی مردم را بهبود ببخشند و هم اینکه درامد خوبی از این طریق کسب کنند. زعفران در فرانسه و کشورهای اروپایی معمولا در اشپزی کاربرد دارد. به همین دلیل در این کشورها تاکید مهمی بر اصل بودن زعفران انجام می شود، به همین خاطر است که معمولا زعفران هایی که ریشه زعفران در آنها همچنان وجود دارد (یعنی ریشه و سفیدی زعفران به طور کامل از شاخه زعفران جدا نشده) طرفدار بیشتری نسبت به دیگر انواع زعفران دارد. زیرا ریشه سفید زعفران متصل به هر شاخه، گواهی و سند اصل بودن آن زعفران است.

قیمت زعفران در فرانسه

قیمت زعفران در فرانسه با قیمت در بقیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا تفاوت چندانی ندارد. قیمت زعفران در فرانسه از گرمی 2.5 یورو شروع می شود و در بعضی موارد به 9 یورو هم می رسد. (قیمت یورو امروز 8 اردیبهشت ماه، 29530 تومان است) عوامل مختلفی بر قیمت زعفران تاثیر می گذارد. نوع زعفران، حجم زعفران و محل تولید زعفران از جمله همین عوامل هستند.

محل تولید زعفران از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت است. زیرا برخی از کشورها مثل ایران، از آنجایی که خودشان تولید کننده به حساب می آیند (ایران ۹۰ درصد زعفران مورد نیاز دنیا را تولید می کند) قیمت های پایینی برای زعفرانشان پیشنهاد می دهند.

قیمت زعفران عمده در فرانسه

برای کسانی که قصد تجارت زعفران را دارند، زعفران عمده و حجم بالا مناسب تر است. اما واقعیت آنست که درباره قیمت زعفران عمده در فرانسه نمی توان اظهار نظر قطعی انجام داد. زیرا بسته به مقدار زعفران، قیمت زعفران و هزینه های مرتبط با آن متفاوت است.

اگر به دنبال خرید زعفران عمده هستید، با شماره های ما می توانید تماس بگیرید و سوالت و دغدقه های خودتان را بپرسید و حتی اگر نیاز بود از آنها وقتی بخواهید تا مشاوره رایگان برای شما انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping