قیمت زعفران در دبی

قیمت زعفران در دبی

کشور همسایه ایران یعنی امارات از کیفیت زعفران ایرانی به خوبی آگاه است. کیفیت زعفران ایران در کنار نزدیک بودن فاصله ایران با امارات باعث شده تا مقدار زیادی از زعفران ایران به سمت امارات و دوبی سرازیر شود. امارات هم تا به الان توانسته که از فرصت نزدیک بودن با ایران استفاده کند و زعفران ایران را، بین کشورهای مختلف اروپایی و همسایه های آسیایی اش عرضه کند و درآمد خوبی داشته باشد. اما در این قسمت قصد داریم بدانیم که قیمت خرید و فروش زعفران در دبی چقدر است. و نتیجتا فرصت صادرات به دبی را با دید بهتری، بررسی کنیم.

زمانی که صحبت از صادرات می شود، طبیعتا کشورهای همسایه جزو الویت ها به حساب می آید چون مزیتهایی برای هر دو طرف دارد که بعضا باعث می شود تا طرف از صادرات به نقاط دورتر اما پرسودتر، منصرف شود. امارات هم برای ایران یکی از همین کشورهاست. مصرف زعفران در امارات کم نیست، به علاوه اینکه امارات فرصتی است که می توان در آنجا با تجار و مشتری های مختلفی ارتباط برقرار کرد. اگر به فکر بازار زعفران در امارات هستید، حتما باید درباره قیمت زعفران در دبی (قیمت زعفران در بازار مرشد دبی و دیگر بازارهای آنجا) و  به طور کلی، قیمت طلای سرخ ایرانی در امارات اطلاعات خوبی داشته باشید.

قیمت زعفران در دبی

زرشان درباره قیمت زعفران در کشورهای مختلف صحبت کرده و واجب است بدانید که قیمت هایی که در این بخش گفته می شود، قیمت فروش زعفران درآنجاست و طبیعتا قیمت خرید زعفران توسط خریدار در دبی، جزو اطلاعاتی است که سخت گفته می شود و بیشتر نتیجه مذاکره دو طرف است.

نکته دیگری که لازم است تا به آن توجه کنید آن است که قیمت زعفران در دبی  بر خلاف بازار ما نوسان بالایی ندارد. قیمت زعفران دبی در سال ۲۰۱۹ با قیمت سال ۲۰۲۰ تفاوت خاصی ندارد و معمولا قیمت ها تا زمانی که قیمت های بازار ایران، تغییر خیلی خاصی نداشته باشند،ثابت است.

قیمت زعفران در دبی

برای اینکه قیمت زعفران در دبی را متوجه شوید احتمالا اول از همه گوگل را امتحان کرده باشید. وقتی به زبان انگلیسی در گوگل قیمت زعفران را جست و جو کنید احتمالا به این جمله می رسید که هر گرم زعفران در دبی 15 تا 25 درهم امارات است. با حساب نرخ درهم امروز 26 دی ماه ۱۴۰۰، قیمت هر گرم زعفران بین 120 تا 190 هزار تومان است. این قیمت، قیمت خرده فروشی زعفران است که نباید با قیمت فروش عمده زعفران یکی باشد. چون خرده فروشی حساسیت بالایی دارد و نیازمند مجوزهای قانونی مختلف و ثبت شرکت است. اما این حساسیت در عمده فروشی زعفران به مراتب کمتر است.

زعفران عمده در دبی با چه قیمتی به فروش می رسد

عکس زیر اطلاعات بیشتری به شما درباره قیمت عمده فروشی زعفران در دبی به شما می دهد.

قیمت زعفران در دبی

قیمت 1.88 دلار تا 2.5 دلار برای زعفران ایرانی در دبی قیمتی معقول است. این قیمت ها، همانطور که گفتیم، قیمت فروش است و اگر قرارباشد به این برندها، به صورت عمده بفروشید طبیعتا قیمت ها پایینتر است. این زعفران جزو زعفرانهایی است که قیمت معقولی در بازار دبی دارد. اگر به سایت علی بابا نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که قیمتهای بالاتر از 2.5 دلار و زیر 1.5 دلار می توانید موارد مختلفی را پیدا کنید.

قیمت ها در امارات رنج های مختلفی دارند. هرچه مشتری شما به مصرف کننده نهایی نزدیک تر باشد طبیعتا قیمت بالاتر است. مثلا در نظر بگیرید زعفران را به شرکتی می فروشید که قرار است آن شرکت همین زعفران را به دست دیگری بفروشد. پس قیمت شما پایین باید باشد که برای طرف مقابلتان سودی داشته باشد. اما اگر قرار باشد زعفرانتان را به مغازه ای بفروشید که زعفران را به مصرف کننده نهایی بفروشد، آنوقت سود ناشی از حذف واسطه ها به شما خواهد رسید. بنابراین رنج قیمتی در امارات خیلی گسترده است. اما اگر بخواهیم درباره متوسط قیمت در دبی صحبت کنیم، باید بگوییم که متوسط قیمت اکثر زعفرانهای ایرانی در دبی، بین ۰.۸ تا ۲ دلار به ازای هر گرم است.

در کنار هزینه خرید زعفران در ایران، هزینه حمل و نقل و مجوزهای مورد نیاز برای ارسال زعفران به دبی هم اهمیت بالایی دارد. زرشان این امکان را دارد تا علاوه بر تحویل زعفران شما در ایران، زعفران شما را با استفاده از سیستم حمل و نقلش در امارات و در دفتر دبی به شما تحویل دهد. (دیگر نیازی به ترخیص زعفران از گمرک دبی ندارید)

شما هر سوالی که در این رابطه داشتید را می توانید با کارشناسان ما در میان بگذارید و از آنها مشاوره رایگان بگیرید.

18 comments

    سلام..من درتربت حیدریه کشت زعفران دارم وتمامی اقوامم هم مشغول همین کارهستن..میخوام کسی که بتواند مرادرزمینه صادرات زعفران کمک کندراپیدا کنم…

      اگر کمکی از ما بر بیاد در خدمتیم

      سلام.وقت بخیر.ما میتونیم براتون صادر کنیم.از صفر تا صد همه کارها را براتون انجام میدیم.با هزینه بسیار مناسب.شماره تماس بذارید باتون هماهنگ خواهیم کرد

        سلام حتما
        ۰۹۱۲۹۳۸۸۲۳۵

    ایابرای قرداد بستن فروش زعفران بایدحضورابه امارات یادبی رفت….ایابدلیل بیماریه کرونا صادرات درحال حاضرامکان پذیراست

      با ما تماس بگیرید تا راحت تر شما را راهنمایی کنیم

    سلام خریداران زعفران در دبی را به من معرفی میکنید

      سلام امیدواریم که حالتان خوب باشد. خریدار معرفی نمی توانیم بکنیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، تماس بگیرید

    سلام هزینه حمل ونقل یک کیلو زعفزان به دبی جقد میشه به صورت فله حال اکه بسته بندی کنیم بشه وزنش دو کیلو جقد میشه راهنمایی بفرمایید

      سلام لطفا تماس بگیرید تا بهتر و کامل تر شما را راهنمایی کنیم.

    سلام با چه شماره ای تماس بگیریم

      سلام ۰۹۱۲۹۳۸۸۲۳۵

    سلام ایا برای صادرات زعفرا ن به دبی یا عمان حتما باید خریدار مشخص باشد بسته بندی یا فله فرق میکنه حدود 12 کیلو وایا در حال حاضر به صادرات زعفران عوارض و تعرفه تعلق میگیرد یا خیر ممنونم

    سلام بنده تولید کننده زعفران هستم.میخوام اطلاعاتی درباره ارسال زعفران به امارات داشته باشم.ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید.
    09300865346

      سلام در خدمتیم با شما تماس می گیریم

    درود بر شما
    ممنون که اطلاعات جامع و کاملی در اختیار ما کذاشتید
    تحویل زعفران در نرکیه به چه صورت هست؟

      سلام شما لطف دارید با شما تماس می گیریم

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping