خرید زعفران عمده و فله ای

خرید و ارسال زعفران عمده صادراتی (فله)

خرید زعفران عمده، مخصوصا صادراتی به خودی خود حساسیت های دارد که با خرید های مثقالی و جزئی قابل مقایسه نیست. بعضی از افراد و شرکت ها قصدشان از خرید عمده، خرید زعفران صادراتی و صادرات زعفران است. و بعضی های دیگر قصد بسته بندی داخلی این طلای سرخ را دارند. زرشان این امکان را دارد تا با کمک کشاورزانش، زعفران های اصل (با گواهی برگه آزمایش زعفران) را به دست شما برساند و چنانچه مایل بودید ارسال زعفران با گواهی های لازم را به هر جای دنیا که خواستید انجام دهد. در ادامه توضیح می دهیم که چگونه زرشان با کمک کشاورزان، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به شرکت ها و خریداران زعفران عمده پیشنهاد می کند

خرید زعفران عمده و فله ای از کشاورز تربت حیدریه

زرشان از تیمی که همه آنها اصالتی خراسانی دارند، تشکیل شده است. پس طبیعتا با کشاورزهای مختلفی در روستاهای اطراف خراسان (مخصوصا شهر تربت حیدریه که بیش ترین تولید زعفران را دارند) مثل آبرود، اسفیوخ، سفی آباد، دولت آباد، دیزقند و دیگر روستاها آشنایی دارند. این کشاورزها در زرشان، زعفرانشان را با مردم و کسانی که قصد خرید عمده زعفران فله را دارند، معامله می کنند. شما می توانید در قسمت کشاورزها تعدادی از آنها را ببینید و بیشتر درباره آنها بخوانید.

کشاورزهای زعفران تربت حیدریه
کشاورزهای زعفران تربت حیدریه

اصلی ترین خواسته هر خریدار زعفرانی، خرید بهترین زعفران فله با صرف کمترین هزینه است. این وسط سوال مهمی پیش می آید، زرشان چگونه تضمین می کند که بهترین خرید انجام شده است؟ یا راحت تر بگوییم، زرشان چگونه تضمین می کند که بهترین زعفران، با مناسب ترین قیمت ممکن، به دست مردم رسیده است؟

تضمین کیفیت و قیمت زعفران از طرف زرشان

روشهای مختلفی برای تشخیص کیفیت زعفران وجود دارد. بعضی از این روش ها به صورت دستی و حتی چشمی می تواند انجام بشود. ولی وقتی مقدار سفارش زعفران بالا باشد، این روش ها کمتر جواب می دهند. بنابراین نیاز به روشی محکم تر و مستند تر برای تضمین کیفیت زعفران است.

قطعا بزرگترین ضمانت کیفیت زعفران، برگه آزمایش زعفران است. در صورت درخواست کسانی که قصد خرید زعفران عمده و فله ای را دارند، زرشان می تواند این زعفران ها را در پژوهشکده زعفران تربت حیدریه آزمایش کند و نهایتا زعفران را به ضمانت برگه آزمایش به خریدار تحویل دهد. در قسمت برگه ازمایش زعفران، کامل توضیح داده شده که هر برگه ازمایش زعفران چگونه قدرت رنگدهی، عطر و بو، خلوص‌ و تقلبی یا تقلبی نبودن زعفران را نشان می دهد.

هدف عدهای که به دنبال خرید زعفران عمده هستند، بعضا صادرات و ارسال زعفران به کشاورهای دیگر است. اما باید به این نکته توجه کنید که اگر زعفرانی رنگ تقلبی و یا ناخالصی داشت، آزمایشگاه های گمرکات می توانند این موضوع را متوجه شوند و امکان برگشت خوردن زعفران شما اصلا کم نیست!

تضمین بهترین قیمت برای خرید عمده زعفران صادراتی

قیمت زعفران یکی دیگر از مهم ترین نکات برای خرید زعفران عمده و فله ای است. اول از همه این را باید بگوییم که همیشه قیمت پایین تر، معنای خوبی نمی دهد. وقتی مثلا قیمت زعفران نگین بین ۹ تا ۱۰ تومان است. چگونه می توان آن را ۷ تومان فروخت؟! متاسفانه روش های مختلفی وجود دارد که می توان قیمت زعفران را کاذب پایین آورد و در این قسمت قصد نداریم تا درباره آنها صحبت کنیم. اما به طور کلی برگه آزمایش خیلی چیزها را مشخص می کند. قیمت زعفران را در کنار قدرت رنگدهی ای که در برگه ازمایش نشان می دهد، مقایسه کنید.

در زرشان، خیلی از واسطه هایی که باعث افزایش قیمت و افت کیفیت می شوند، حذف شده اند و سعی شده است که ارتباط بین کشاورز و مصرف کننده تا حد امکان مستقیم باشد. این حذف واسطه، باعث می شود تا قیمت زعفران، متناسب با کیفیت آن فوق العاده جذاب و رقابتی باشد. به طوریکه حاضر هستیم تا این تضمین را بدهیم که اگر زعفرانی را با کیفیتی بهتر و قیمت پایین تر از زرشان پیدا کردید، کل زعفران را پس می گیریم.

زعفران درجه یک و عمده صادراتی مناسب خرید های کیلویی
زعفران درجه یک و عمده صادراتی مناسب خرید های کیلویی

ارسال زعفران توسط زرشان

از دیگر خدمات زرشان آن ست که می تواند زعفران را با گواهی های لازم به هر جای دنیا ارسال کند. هزینه های ارسال می تواند متناسب با نوع روش ارسال (زمینی، دریایی و هوایی)، مقدار زعفران و مقصد متفاوت است.

برای استعلام قیمت هزینه های ارسال زرشان نیاز است تا با ما تماس بگیرید و مقدار زعفران و مقصد مورد نظرتان را به آنها بگویید تا هزینه ارسال را به شما اعلام کنند.

انواع زعفران کشاورز در زرشان

قبل از خرید زعفران عمده و یا فله به این نکته بسیار دقت کنید که هدف شما چیست. اگر قصد صادرات دارید، لزوما  برای تمام کشورها، زعفران سوپر نگین مناسب نیست! کلا هر خرید زعفران صادراتی ای نباید به خرید سوپر نگین ختم شود. زیرا هر نوع کشور و مشتری، یک نوع از زعفران را طلب می کند. برای بعضی از کشورها نگین باید ارسال کرد و برای بعضی های دیگر شاید سرگل!

برای مثال کشورهای حوزه خلیج فارس بیشتر نگین را استفاده می کنند و مد نظر آنها از لفظ “سوپر نگین” بیشتر همان نگین اعلا و با کیفیت است. پس خیلی مهم است که قبل از خرید حتما درباره اینکه چه زعفرانی نیاز شما را براورده می کند، اطالعات لازم را داشته باشید.

زعفران مدل های مختلفی دارد. از زعفران دسته (دخترپیچ) گرفته تا زعفران های پوشال و نگین (سوپرنگین، اتویی) را می توانید در زرشان پیدا کنید. به طور کلی سعی کرده ایم تا انواع زعفران را در قسمت انواع زعفران صادراتی توضیح دهیم. اما نکته ای که در خرید عمده زعفران فله خیلی اهمیت دارد اینست که حتی در بین یک مدل زعفران (مثلا زعفران نگین)، باز هم مدلهای مختلف زعفران وجود دارد. نگین قلمدار، نگین معمولی، نگینی که با دست خشک شده باشد یا نگینی که با دستگاه خشک شده است، جزوی از زعفران های نگین به حساب می آیند که قیمت هر کدامشان متفاوت است و می توانید آن را مستقیما با کارشناسان ما در دفتر تهران یا دفتر تربت حیدریه درمیان بگذارید و از آنها مشاوره رایگان بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping