خرید زعفران در اصفهان

خرید زعفران در اصفهان

اصفهان از شهرهای خوشگل و زیبای ایران است، که ما ایرانی ها خیلی آن را دوست داریم. زعفران در اصفهان طرفدار بسیاری دارد و زرشان به دنبال اینست تا زعفران کشاورزهای ما (زعفران کشاورزهای تربت حیدریه) راحت تر و تا جایی که ممکن است، بی واسطه به دست مردم اصفهان برسد. اصلی ترین چالش خریدار زعفران کیفیت و قیمت آنست. در این قسمت توضیح می دهیم که زرشان چگونه تضمین می کند که خریدار زعفران در اصفهان، بهترین کیفیت را با کمترین هزینه دریافت کرده است. این موضوع دغدقه هر فردی است که قصد خرید از یک مرکز خرید زعفران در اصفهان را دارد. 

چرا برای خرید زعفران در اصفهان از زرشان استفاده کنم

زرشان، شبکه کشاورزهای زعفران تربت حیدریه است، ما همگی اهل تربت حیدریه هستیم. تربت حیدریه شهری واقع در ۱۶۰ کیلومتری مشهد است که بیشترین تولید زعفران در ایران را دارد و این را ما مدیون وضعیت مناسب زمینهای تربت هستیم.

شما در زرشان، کشاورزهای زعفران تربت حیدریه را می بینید که هر کدام از این کشاورزها، داستان ها و قصه های مربوط به خودشان را دارند. شما می توانید هم به صورت مثقالی و هم عمده از آنها خرید کنید. البته توصیه ما اینست که اگر قصد خرید عمده را دارید، قبل از خرید، از طریق بخش تماس با ما، با ما تماس بگیرید تا شما را در مورد زعفرانی که مورد نیازتان است، بیشتر راهنمایی کنیم.

خرید زعفران کشاورز تربت حیدریه در اصفهان چه امتیاز خاصی دارد

همیشه وقتی صحبت از زعفران می شود، معمولا به دو چیز فکر می کنیم. یکی، رنگ دهی و کیفیت زعفران و دومی، قیمت زعفران است. طبیعتا از آنجایی که طرف مقابل شما کشاورز زعفران است. پس باید انتظار داشت که زعفران با کیفیت تری را با قیمت مناسبتری خرید کنید.

اگر قصد خرید عمده و فله زعفران را دارید، ما در قسمت قیمت زعفران، قیمت روز زعفران فله تربت حیدریه را به شما می گوییم. و اگر دنبال خرید مثقالی زعفران در اصفهان هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا به قسمت قیمت یک مثقال زعفران تربت حیدریه سری بزنید تا کاملا قیمت زعفران را بدانید و اگر قیمت ما مناسب بود، خرید کنید.

انواع زعفران در زرشان؛ نوع اول: دخترپیچ ها

زعفرانی که کشاورز از زمین می چیند، اسمش زعفران دسته یا دخترپیچ است. در زعفران دختر پیچ، همانطوری که در عکس زیر هم می توانید ببینید، ریشه یا سفیدی زعفران کاملا  وجود دارد و از آن چیزی کم نشده است.

معمولا زعفران را بر اساس وجود داشتن یا نداشتن ریشه تقسیم بندی می کنند. ریشه یا سفیدی زعفران اصلا چیز بدی نیست و اندازه سرگل زعفران یا همان قسمت های قرمز زعفران، خواص دارد. بوی اصلی زعفران در ریشه آنست و رنگدهی زعفران در قسمت قرمز آن وجود دارد. همین قدرت رنگدهی پایین ریشه باعث می شود تا کشاورزها بیشتر مایل باشند تا آن را از زعفرانشان جدا کنند. پس دسته اول از انواع زعفران، ریشه دارها یا دخترپیچ است.

زعفران دخترپیچ
زعفران دخترپیچ

نوع دوم؛ پوشال ها

کشاورزها ریشه را از زعفرانشان جدا می کنند و این کار نیازمند دقت خیلی بالایی است که باعث می شود بعضی وقتها ریشه زعفران، مثل یک دم سفید کوچکی در زعفران باقی بماند. این مدل از زعفران را زعفران پوشال می گویند. همانطور که در عکس زیر مشخص است، زعفران پوشال دم سفید ریزی دارد، که البته این هم اصلا چیز بدی نیست. وجود یک دم سفید در زعفران این را به شما ثابت می کند که این زعفران اصل است چون قسمتی از ریشه زعفران را می توانید در زعفران پوشال ببینید.

زعفران پوشال

این عکس مربوط به زعفران پوشال کشاورز تربت حیدریه به اسم مهدی کشاورز است. در زرشان، زعفران پوشال را به صورت مثقالی نمی فروشیم ولی برای خرید عمده می توانید روی زعفران پوشال ما حساب باز کنید

نوع سوم؛ سرگل و نگین

سومین مدل زعفران، زعفران سرگل و نگین است. دراین مدل زعفران، دیگر اثری از ریشه زعفران نباید دیده شود و فقط قسمت های قرمز زعفران باید وجود داشته باشد. معمولا زعفرانی که در فروشگاه ها و مغازه ها به فروش می رسد از این دسته باید باشند. زعفران سرگل یا نگین دقیقا با هم یکی نیستند و زعفران نگین در مقایسه با سرگل باید اندازه و طول بیشتری داشته باشد. (هرچه زعفران بلندتر باشد، ارزش آن بیشتر است). ولی جفت آنها فقط شامل قسمت های قرمز زعفران باید باشند

زعفران سرگل

مرکز خرید زعفران در اصفهان

در حال حاضر زرشان، برای تمام نقط کشور نمایندگی فعال می پذیرد. هرسوالی که درباره زعفران و یا کسب نمایندگی در اصفهان دارید می توانید با ما تماس بگیرید و جزییات را از کارشناسان ما بپرسید تا شما را راحت تر راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping